Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet gaat zoals verwacht. Dit is heel vervelend. Mail dan uw klacht  zo snel mogelijk naar info@kadootjethuis.nl. Graag lossen wij het samen op. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Als de klacht niet tot tevredenheid opgelost wordt, dan bent u vrij uw klacht te melden bij Stichting Webwinkelkeur https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Ook kunt u uw klacht melden melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. http://ec.europa.eu/odr.